BLIV NY CO-LEDER MED ANSVAR FOR MARKEDSFØRING I
DET TURKISE TELT
Vil du være med til at udbrede det turkise telts farverige Roots&Hybrid-profil gennem musikalske, tværæstetiske og unikke oplevelser? vi SØGER en NY co-leder til at løfte og etablere vores nye spillested og bidrage strategisk til videreudviklingen af foreningens etablerede aktiviteter. En med et skarpt øje for storytelling, MARKEDSFØRING og målrettede kommunikationsindsatseR.
ARBEJDSBESKRIVELSE
Som del af ledelsen, vil du i tæt samarbejde med dine kollegaer have ansvaret for foreningens drift, fortsatte udvikling og for at realisere de identificerede strategiske indsatsområder. Det forventes, at I vil drive det strategiske arbejde, der går på tværs af ansvarsområder og i samarbejde vil udforske og indfri foreningens vision om at gøre det ukendte mindre fremmed.
Med en ambition om at udfordre den gængse spillestedsramme vil du sammen med den øvrige ledelse, nysgerrigt og eksperimenterende, udforske hvordan et horsiontudvidende og inkluderende musikalsk mødested ser ud og bedst drives. Ambition er at skabe et sted som inspirerer, og hvor der både er plads til fordybende og ekstatiske oplevelser. Et sted som formår at etablere sig i Aarhus’ kulturliv som et åbent og nysgerrigt musikalsk mødested.
Som ansvarlig for markedsføringen, vil du have hovedansvaret for det turkise telts promovering og salg. Du vil stå i spidsen for vores kommunikationsindsatser på forskellige platforme, og du formår at opbygge et bredt kendskab og en nysgerrig interesse for vores aktiviteter.
STILLINGENS OPGAVER
At videreudvikle kommunikationsstrategier for foreningens aktiviteter
At arbejde med databaseret analyser af publikum og målgrupper
At videreudvikle og eksekvere pressestrategier
At være ansvarlig for de overordnede linjer i forhold til brugen af sociale medier
Oprette billetsalg, begivenheder og annoncer til diverse platforme
Lede kommunikationspraktikanter og engagere “den turkise familie” i fortællingen om vores aktiviteter
Løbende opdatere hjemmeside og andre platforme
Udvikle pitches/forespørgsler til kommercielle partnerskaber og sponsorer
Evaluere indsatser og stå for vidensdelende initiativer
Løse kommunikationsrettede ad hoc-opgaver
Dertil forventes det, at du, ligesom det øvrige ledelsesteam, tager del i den normale spillestedsdrift med fælles ansvar for afviklinger og de frivillige.
VI FORESTILLER OS, AT DU…
… har god dømmekraft og er ambitiøs i din ledelse
… trives med ansvar og er handlekraftig
… formår at arbejde selvstændigt og struktureret
… evner at udvikle, formidle og eksekvere kommunikationsstrategier
… er dygtig til at markedsføre og arbejde målrettet med målgrupper
… har energi, gå-på-mod og gode samarbejdsevner
… kan begå dig i et omskifteligt arbejdsmiljø
… har sans for æstetik og kan give sparring på grafik
… begår dig sprogligt og på skrift i både dansk og engelsk
… har forretningsforståelse og formår at skabe resultater med optimal udnyttelse af ressourcer
… er uhøjtidelig, humørfyldt og trives i en organisation med en flad ledelsesstruktur
… har lyst til at gøre det ukendte mindre fremmed.
DU BLIVER DEL AF
Passer vi godt sammen, så glæder vi os til at invitere dig helt ind i hjertet på en kulturforening i stor og nysgerrig udvikling. En mindre organisation med et imponerende rodnet og med opløftende støtte fra nationale samarbejdspatnere, statslige og kommunale niveauer og et trofast lokalt miljø af publikum og kunstnere. Du får ideelle muligheder for at udvikle dine evner som både leder og afvikler af centrale opgaver i udviklling og kommunikation, og du vil blive en af de helt centrale personer i en organisation, der ønsker og evner at skrive sin egen historie og skabe sine egne vilkår.
PRAKTISK
Stillingen er med start hurtigst muligt og i første omgang på en 1,5-årig kontrakt, hvorefter kontrakten genforhandles. Arbejdstiden er fuld tid (37 timer om ugen) Du får fast plads på kontoret på spillestedet på Vester Allé 15t, Aarhus C. Der vil forekomme aften- og weekendarbejde. Stillingen er med fast månedsløn. Ledelsesteamet består på nuværende tidspunkt af yderligere to medarbejdere.
OM DET TURKISE TELT
Det turkise telt er en non-profit forening, der gennem de sidste 12 år har haft en ambition om at gøre det ukendte mindre fremmed gennem kunst og kultur. Foreningen har været i stor udvikling og afholder i skrivende stund to årlige festivaler (Under Aarhus Festuge og SPOT Festivalen) og et omrejsende koncertformat. I 2021 overtog foreningen operatørrollen af lokalerne på Vester Allé 15, hvor der i starten af 2022 vil åbnes et nyt spillested.
PROCES
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Evrim Citirikkaya fra bestyrelsen på telefon 42912005 eller mail evrim@detturkisetelt.dk, eller Thomas Beyer fra den nuværende daglige ledelse på 60210811 eller mail thomas@detturkisetelt.dk.
Ansøgningsfrist er onsdag den 12. januar. Du ansøger ved at sende en motiveret ansøgning samt CV til: forening@detturkisetelt.dk
Samtalerne finder sted onsdag og torsdag den 19. og 20. januar.
Vi glæder os meget til at høre fra dig!